23 Haziran 2015 Salı

MAC FACE AND BODY FONDOTEN

Herkese merhaba. Uzun zamandır kullandığım ve artık yorumlama zamanının geldiğini düşündüğüm bir fondöten face and body.  Dış ambalajından bahsedersek ürün sağlam bir plastik kabın içerisinde ve oldukça bereketli. Kapağının sağlamlığından dolayı makyaj çantasına atılabilir (tabiki küçük boyu) bendeki 120 ml olan. İnanın bu fondöten bitmez, en azından benim için öyle gb. Egerki kullanıyım kullanayım bitmesin bereketlensin diyorsanız büyük boyunu alın derim. Hatırladığım kadarıyla da küçük boyuyla aralarında  pek bir fiyat farkıda yoktu.





Mac face and body

Yaz ayları için kullanıma çok uygun bence,en azından ben hiç bir sorun yaşamıyorum. Gerçi Ankaraya yaz da gelmiyor ama neyse.. ismin dende anlaşılacağı gb hem yüz hem vucütta kullanabilirsiniz. Bu fondöten bulaşma yapmıyor ki birde pudrayla sabitlediğinizde hiç bulaşmıyor.
 Yazında kışında rahatlıkla  kullanabildiğim ve  bb krem formundaakışkan, kapatıcılığı  çok az bir fondöten. Buna bb kremler gb renk eşitlemeside  diyebiliriz.  Her ne kadar şu sıralar çene bölgemdeki sivilcelenme yüzünden pek içime sinmesede seviyorum bıraktığı etkiyi. Ayrıca renk seçeneği çok fazla. Benim rengim C1


Face and Body fondötene mac mağzalarından ulaşabilirsiniz
fiyatı:110TL







Gmail : baharsevilll@gmail.com
ınstagram: bahar svl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...