31 Temmuz 2015 Cuma

Pastel Day Long Lipcolor | 09-19



Herkese Merhaba!

Bugün blogumda anlatmak istediğim Pastel Day Long rujlarının 09 ve 19 numaraları. 
Biraz üründen bahsedecek olursak her ne kadar gloss gb bir paketlemeye sahip olsada bu ürünler mat rujlar. İçerisinde ürünün ne kadar olduğunu söylemiyorum çünkü paketlemesinde belirtilmemiş.




Sürerken sanki bi gloss sürer gb sürüyorsunuz ve çok kısa bir zamanda sabitlenip mat hale dönüşüyorlar. Ayrıca sürümleride kolay, ucundaki süngerimsi aplikatörü sayesinde kolaylıkla kontrol edebiliyorsunuz.

Yanlız bu rujları sürerken kalem kullanılmasını mutlaka öneririm. Zira likit formda oldukları için ilk sürdüğünüzde akmaya bulaşmaya çok meyilliler.


Rujumu sürüyüm ve saatlerce rujumu unutuyum diyenler için bire bir ürün diyebilirim.
Ben bu ruju sürdüğümde 3-4 saat kımıldamadan durduguna şahidim. Tabiki birşeyler yiyip içmemeniz takdirde. Sabahtan aksama kadar dayanıklı diyemem ve mat bir ruj olduğu için dudakta bir müddet sonra kuruma ve buna bağlı olarak pütür pütür durma yapabiliyor.

Bunu önlemek adına yanımda zaten hep bir lip balm olduğu için, hemen üzerinden geçiyorum ve yeni sürülmüş gb oluyor ama matlığını tabiki kaybediyor. Sonraki görünümüde beni mutlu ettigi için fazla takılmıyorum.

09 numara muhteşem bir kırmızı ve kırmızı ruj sever herkesin bayılacağını düşünüyorum.
19 numara ise çok güzel bir bordo. 
Yaz kış demeden kullandığım rujlar 

Buraya kadar herşey güzel. Benim hoşlanmadığım kısma gelecek olursak.
 Kapaklarının aplikatörden ayrılması. Resimdende görebilirsiniz.


 Ben bunu bir yapıştırıcıyla sabitlicem ama ne gerek var.. daha sağlamda yapılabilirdi diye düşünüyorum.

Watsons,gratis ve rossmann mağzalarından bulabilirsiniz
Fiyatı: 19 tl

2 yorum:

  1. Vaktim yok diyorsanız ve sabah sürüp akşama kadar tazelemeden kalıcı makyaj arıyorsanız Day Long formülü tam size göre.

    Pastel Day-long Lipcolor ile gün boyu dilediğiniz gibi bir şeyler yiyin, için. Uzun süre kalıcı özelliği olan rujunuzun iz bırakmadığını ve renklerini canlılığını hiç kaybetmediğini göreceksiniz.

    YanıtlaSil

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...