12 Ekim 2015 Pazartesi

Mac Mıneralıze Moısture Fondöten | SPF 15


Herkese Merhaba!

Bugün bloguma konuk olan Mac Mıneralıze Moısture SPF 15 Foundatıon. 
Kuru ve hassas ciltli ayrıca beyaz tenli biri olarak, fondöten bulmakta çok zorluk çekiyorum. 
Bir çok markanın fondöteninin en açık rengini almama rağmen, 
bana koyu geliyor . Bulduğum zamanlar ise yüzümdeki
hassasiyet sonucu yapılarından kaynaklı kullanamadıklarımda var.
Mac markasının Mıneralıze moısture fondötenini havaların 
soğumasıyla ortaya çıkarttım ve yeniden kullanmaya başladım.
 Her kullandığımda ise hayranlık duyduğumdan dolayı son baharın gelmesiyle, kışın rahatlıkla kullanmak için fondöten arayışında olanlara,
belki bir kılavuz olur diye düşündüm.


Benim gibi hassas bir cilde sahipseniz gözünüz aydın diyorum. Bildiğiniz gibi hassas bir cilde sahip olmak için illa açık tenli olmak gerekmiyor. Neden derseniz? Bu fondöten fragrance free yani içerisinde parfüm içermiyor. Cilt dostu diyebilirim kısaca. 
SPF 15 sayesinde güneşin kötü etkilerinden de koruma sağlıyor. Fakat ben kesinlikle yaz-kış güneş koruyucu kremlerden fondöten öncesi uygulama yapılması taraftarıyım.
İçerisinde 77- Mineral Coplex, Shea yağı ve E Vitamini bulunuyor. Fondötenim cildime ayrıca nem sağlasın diyorsanız bu fondöten yüzünüzü güldürecek derim.

Islak bitişe sahip, çok doğal ışıltıları bulunan, yüzünüze canlılık ve parlaklık veren bir fondöten. Kuru, kuruya dönük ve karma ciltliler memnun kalacağı gibi yağlı ciltlilerin uzak durmasını öneririm.
Ben çoğu zaman yüzümde pudra kullanmıyorum. Kullanırsamda sadece t bölgesini sabitliyorum ve gün içerisinde bir daha ihtiyaç duymuyorum.
 Azdan ortaya bir kapatıcılığa sahip. Yüzünüzde sivilceler veya lekeler varsa bir kapatıcıya ihtiyaç duyabilirsiniz. 
Paketlemesi ağır bir camdan oluşuyor ve cam olmasından dolayı içerisinde uzun zaman fondötenin beklediğini düşünürsek, içim daha rahat ediyor. Fazla ağır bir şişeye sahip olmasından kaynaklı, çantada taşımaya elverişli bulmuyorum. Yanıma almak zorunda kaldığım günlerde ise kilitli bir pompaya sahip olması, dökülme olasılığını ortadan kaldırdığı için çok rahat dökülür mü? korkusu yaşamadan yanımda bulunuyor.



Kış aylarında yüzünüzde pütür pütür durmayacak, ince yapılı, kalıp gibi durmayan ıslak bitişli aynı zamanda yüzünüzde nem kaybı sağlamayacak bir fondöten arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim. Ben çok beğenerek ve severek kullanıyorum. Sonbahar ve kış aylarında elimin gittiği ve bittiğinde kesinlikle alacağım fondötenim diyebilirim.

Mac magzalarından veya onlıne temin edebilirsiniz
Fiyatı 109tl


Sevgilerimle..

1 yorum:

  1. merhaba , bende yakın zaman da bu fondotenin nc 20 sini aldım , fakat hiç memnun kalmadım sebebi burnumun üzerinde garip bir şekilde toplanmalar meydana gelmesi , daha ilk sürdüğüm andan itibaren , nedenini çözemedim bir türlü , sizde yaşadınızmı bu sıkıntıyı ,sevgile yasemin

    YanıtlaSil

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...