15 Ekim 2015 Perşembe

Sonbahar | Kış Ojeleri

Yeni Keşvettiğim Sonbahar | Kış ojelerim 

#parti 1


Herkese Merhaba!

Bir başka zaafım ise tabiki hepimizin sevdiği ojeler. Bendeki zaaf biraz fazlaya kaçsada, ojelere ayrı bir aşkım var. Son alışverişlerimde yeni keşfettiğim ojeleri, sizlerede kılavuz olması açısından paylaşmak istedim. 

Yeni bir serimi bilmiyorum ama benim yeni keşfim olan Flormar'ın pearly serisi. Tek katta bile örtücülüğe sahip, simsiz ama ışıl ışıl parlayan, kalıcılıklarından çok memnun kaldığım ve fiyatıylada beni tatmin eden bir seri. En son aldığımda 2.5 tl almıştım.


Bu seriden okadar memnun kaldım ki serinin tamamını aldım diyebilirim. Bu paylaştıklarım ilk parti. Diğerlerininde en yakın zamanda blogda yazısı olacak.
Simli ojeleri seviyorsanız bu seriye bayılacaksınız diye düşünüyorum.
 Biliyorsunuz simli oje çıkartmak sinir bozucu bir durum ve herne yaparsanız yapın 
oje çıksada sim tırnakta kalıyor ve kazınması bile gerekebiliyor.

 İşte tam o sırada bu seri bence kurtarıcı gibi. Ben yaz-kış parıltıyı, ışıltıyı seviyorum ve çoğu zaman ilk tercihim. Mevsimsel renk tercihleri değişsede, ışıltı olmadan olmaz. Eğer sizde benim gibi ışıltıdan hoşlanıyor ve iddialı tırnakları seviyorsanız bu serideki renklere bir göz atın derim.


Sol baştan
PL 451
PL 431
PL 398
PL 068
PL 418

Sevgiyle Kalın..

5 yorum:

  1. Bu arada bloğunun tasarımı harikaymış <3 En iyisi yaptığı için ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tsk ederim blogumu beğenmene cok sevindim🙏🏻👍🏼

      Sil
    2. Benim bloğunu da shemelon tasarladı <3

      Sil

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...