11 Mart 2017 Cumartesi

Sık Kullanılan NUDE Rujlar #1 | | Maybelline - Kiko - Mac


Merhabalar :)

Her kadın gibi bende rujları seviyor, büyük keyifle kullanıyorum.
Son zamanlarda benim yeni keşfettiğim ve 
sıkça kullandığım rujlara gelelim.
Bu şekilde her ay son keşfettiklerimi sizlerle paylaşmaya çalışıcam.
Belkide içlerinden biri
sizin hayatınızın nude ruju olabilir!  :)
   




Mac markasının matte serisindeki Taupe
 İçerisinde turunculuk, daha fazla kızıllık bulunan sıcak bir kahve diyebiliriz Taupe için. 
Aslında kimine göre nude kimine göre asla nude olmayan bir ruj
beyaz tenli biri olarak bende kendini belli eden bir ruj fakat
kumral ve esmer tende ise oldukça nude duracağı için bu kategoriye eklemek istedim.
rengini belli eden rujları seviyorum:)
 Yapıları ve kalıcılıkları matte serisinin zaten muazzam.
Mac mağzalarında 66 tl


duruşu



Maybellıne New York Markasının
Color Sensational serisindeki 
630 Velvet Beıge
Son Kadınlar Günü indiriminde aldığım ganimet
İlk aldığımda neden aldın bahar? Gereksizdi dediğim,
 eve gelip denedikten sonra
aşık olduğum rujdur kendisi. Oldukça kremsi, saten yapıda
yine kendini belli eden,
içerisinde gülkurusu bulunan kahveyle muhteşem harmanlanmış
 seveceğinizi düşündüğüm uygun fiyatlı bir ruj.
 Kalıcılığı mat bir ruj kadar değil tabiki ama günlük kulllanıma 
çok uygun olduğunu düşündüğüm  ve dudaktaki kusurları
ayrıca kurulukları minimum gösteren bir ruj.
Bu seride efsane renklerin olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.
indirimde ise tadından yenmiyor :) 16 tl  civarı bir fiyata düşüyor.


duruşu


Kiko markasının creamy lipstıck serisinden
104 Gossamer Emotion

Ankara şehrinde iseniz müjde! Kentpark AVM de kiko mağzası açıldı.
Tabiki açılış zamanında gittim ve bol bol ürünlerini mıncıkladım.
Tamamen denemek için aldığım hiç fikrim olmayan, bu yüzdende
sevebileceğim nude renkte bir ruj tercih ettim. Banko bir renkti
Bu rujun yapısı genel olarak bana biraz farklı geldi.
Saten bir ruj, fakat bir süre sonra dudağınızda azaldıkça mat bir ruja dönüşüyor.
Saten rujlara göre kalıcılığıda fazla. Sanki mat bir ruj gb..
İçerisinde turunculuk barındıran bir kahve.
 Hangi sıcak alttonlu kahve farı sürerseniz sürün, aynı duruyor.
Farımla Mükemmel uyumu yakaladığım rujum diyebilirim.
39.90 tl

duruşu


karşılaştırması

Son zamanların sık kullanılanları, yeni keşfedilenleri, en sevilenleri
bende bu şekilde. Tabiki bir kaç ruj daha var ve yazıları gelecek:)
Görüşürüz..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...