2 Temmuz 2015 Perşembe

FLORMAR İNVİSİBLE PORES İNSTANT


Merhaba!
Öncelikle biraz üründen bahsedecek olursam, cilt yüzeyini pürüzsüzleştiren, gözeneklerin görünümünü azaltmayı vadeden, şeffaf jel yapıda bir ürün.

 Ben çok fazla baz insanı olmasamda makyaj yapmadan önce mümkün mertebe hatırladıkca, baz kullanmaya çalışıyorum. Tabiki her baz makyajın kalıcılık performansında az veya çok etkili. Ben bu ürünü Benefit'in Porefessional makyaj bazına benzettim ve çok fazlada fark gördüğümü söyleyemicem. Aralarında büyük fiyat farkı var ve değer mi,değmez mi tartışılır..



18ml lik bir ürün


Sürdügünüzde yüzünüzü pürüssüzleştiriyo, gözenekleri küçültme etkisini pek görmedim. Silikonumsu bir yapısı var. Yüzünüzle hemen bütünleşiyo, makyaja güzel bir zemin sağlıyo. Benim hassas kuru cildimde hiç bir sivilcelenme, kızarıklık, tahriş durumu yaratmadı. Genel olarak ben memnun kaldım işini yapıyo. En yakın zamanda ınvısıble pores olanıda alıp denemek istiyorum daha başarılı oldugunu duydum.


Flormar mağzalarında bulabilirsiniz. Ben indirimde 8 tl ye almıştım onlıne sitesinden.
 Şuanki güncel fiyatı: 25 tl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...