24 Haziran 2015 Çarşamba

KRYOLAN WATERPROOF & SEPHORA GÖZ KALEMLERİ

BEYAZ VE TEN RENGİ KALEMLER..

Merhaba Hanımlar!
Kulllanmaktan keyif  aldığım ve bu kalemleri bulana kadar tonla ten rengi kalem çöpe attığım veya elimden çıkarttığım bir  gerçek. Eminim kendine yakışan ten rengi kalemi bulana kadar bir    çoğumuz en az bir kaç kalemi, ya kenara ya çöpe atıyoruz..
Bazen öyle durumlar oluyor ki kalem güzel, uygulanan göz sarı yada çok beyaz. Bu yüzden herkes için değişken oluyor ten ve beyaz kalemler
Makyaj yapmak keyifli ve mutluluk verici evet ama zararlı etkilerinide göz önünde bulundurup bu konuda çok seçici olmak zorundayız. Mevzu bahis göz içiyse daha fazla tabii

Benim gözlerim haddinden fazla hassas. Gözlerimin içine kalem çektiğimde gözlerim kırmızı kırmızı veya sulanıyor, dağılıyor , gözlerimde ağırlık yapıyo,kalem çok sert vs.. hal böyle olunca yıllarca ten rengi kalemde olmak üzere, hiç bir kalem çekmedim gözlerimin içine. Takii yeter artık bi deneyim diyene kadar. Deneme sürecinde; Rımmel, Avon, essense, pastel, flormar.. bunlar aklıma gelenler, söylediğim nedenlerden biri veya bir kaçıyla karşılaştığım için memnun kaldığımı  söyleyemicem. (eh denilecekleri saymıyorum)   Tabii bu deneyimlerden sonra ben durur muyum? Hayır!
Tesadüfen kızılayda zaman geçirirken aklıma geldi ve YKM'ye girdim oradaki makeup artist
sayesinde kryolan waterproof beyaz göz kalemiyle tanıştım. Uygulama yaptırdım ve içerde zaman geçirmeye başladım. Gözlerim yanacak mı yada akacak mı ...
Hiç bir sorunla karşılaşmayınca kasaya geldim ve fiyat :70tl bencede fazla evet. Herne kadar boyutu diger göz kalemlerine bakarak iki katı olsada.. alıp almamak arasında çok gidip gelsemde aldım. 7/8 Aydırda sorunsuz kulllanıyorum ve beyaz olmasına rağmen çok dogal ve kalıcı. Sephoradan aldığım ten rengi kalemimden de çok memnun kaldım. fiyat farkını düşünürsek sephoradan almaya devam edicem.
Sephora kalemin fiyatıda 40 tl olması lazım.
elimdeki duruş farkına bakın




Biri krem biri beyaz ama hemen hemen aynı duruyorlar değil mi?
sol kryolan                                              sağ sephora