26 Haziran 2015 Cuma

MAC FLUİDLİNE EYELİNER GEL (Blacktrack)



Merhaba!
Bugün sizlere Mac Fluidline Eyliner Gel/blacktrack hakkında düşüncelerimi anlatmak istiyorum. Öncelikle ürün 3g ve çok bereketli, yaklaşık 1 yıl kullanabilirsiniz. Paketlemesi her mac ürünü gb çok şık ve cam.




Uzun zamandır kullandığım ve çok memnun kaldığım bir ürün. Asla akma,bulaşma yapmıyor ve en önemlisi rengi çok net siyah. Ben genellikle iki kat çekiyorum ve daha net duran bir çizgi elde ediyorum. İstenirse  tüm göz kapağına uygulayabilir ve dağıtma işleminden sonra üzerine başka bir far, krem far yada gliter geçerek koyu renk makyajınızı garanti altına alabilirsiniz.
 



Ben bu gel eyeliner'ı mac 263 numaralı fırça ile kullanıyorum ve çok rahatlıkla istedigim hattı gözüme çekebiliyorum. Eğerki jel ürünlere eliniz alışık değilse korkmayın. İnananın bir kaç uygulamadan sonra eliniz alışacak. Daha özen gerektirdiği doğru. İlk kullanımlarda fazla zaman harcamanız muhtemel. Her geçen gün el alışdıkca daha pratikleşiyor. Ürünü fırçaya aldıkdan sonra ters çevirip bırakmanız kurumasını engelleyecektir. Ayrıca bu tür jel olan eyeliner,far,base gb ürünleri kapağı ters şekilde muhafaza etmek kurumasını engellemekte büyük bir etken.
Eyeliner'ı kullandığım bir diger fırçam ise Flormarın kesik uçlu nail art fırçası sanırım indirimde 3,4 tl ye almıştım. Fırçası çok ince ürünü alışı yeterli ve güzel bir performans sergiliyo. Mutlaka alınması gerek! hem ucuz hem işlevsel bir fırça.


Mac mağzalarında bulabilirsiniz
Gel eyeliner :45 tl (civarı)
263 fırça: 70 tl






Gmail: baharsevilll@gmail.com
ınstagram: bahar svl