29 Haziran 2015 Pazartesi

RİMMEL LONDON SOFT KOHL KAJAL GÖZ KALEMİ / 064

064 STORMY GREY


Merhaba!
Bugün, anlatmak istediğim Rımmel london soft kohl kajal eye lıner pencıl 064 stormy grey, gri rengindeki göz kalemi.
Bir kaç ay önce aldığım ve o günden beri elimden düşmeyen bir kalem. Ben her ne kadar göz üstünde keskin çizgiler sevsemde göz altında keskin çizgiler sevmiyorum. Göz altına ve içine çekilen koyu renkteki kalemlerin gözü olduğundan daha küçük gösterip, aşşa çektigini düşünüyorum.

 Benim gb gözleriniz küçükse (bana göre) ama illa koyu renk göz kalemi olmalı diyorsanız yarım olacak şekilde çekip dagıtmanız gözlerinizin görünümünü boyut olarak küçültmeyecektir. Genel olarak uyanık ve aydınlık göz makyajı sevdiğim için pek göz içine, kirpik diplerine koyu renkte göz kalemi çekmeyi tercih etmiyorum.



takiii bu kalemle tanışana dek



Öyle güzel bir kalem ki hemen hemen tüm farlarla uyum saglıyo. Yumuşacık bir yapısı var sürümü kolay yapabiliyorsunuz. Her makyajımda aldıgımdan beri kullanıyorum diyebilirim. Alt kirpik diplerime sürüyorum, parmaklarımla kolayca dağıtıyorum ve al sana dumanlı göz makyajı. Kalemi dagıtınca renk taupe bir renge dönüyo.
Kalıcılık konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım ,göz kapağıma sürdügüm far bazından alt kirpiklerimede yedirmek şartıyla. Eger alt kirpiklerinizde de dumanlı makyaj görünümünü seviyorsanız kesinlikle bu kalemi bir şans verin derim.




Rımmel London ürünlerini watsons'larda bulabilirsiniz
fiyatı :8 tl