23 Haziran 2015 Salı

BENEFİT HOOLA BRONZER

BENEFİT HOOLA BRONZER

Herkese Günaydın! Benefit ürünlerini bir çok kullanıcı gb bende çok beğeniyorum ve bir çok ürününü severek kullanıyorum. Lakin bir kaç ürünü var ki başka türlü bir bağlılıkla kullanıyorum. Bunlardan biride hoola bronzer. Son zamanlarda yüzüme kontürleme işlemine okadar alıştımki günlük makyajımın vazgeçilmez bir parçasına dönüştü.Bu aralar bronzer sevdamın doruklarını yaşarken tabiki bir çok bronzerda denedim ve hepsi hakkında yorumlarımı bir bir yazıcam. Gelelim hoola ya.




Yine her zamanki gb benefit görünümüyle şık ve kullanışlı. Her ürünün kendine has bir tarzı var.
Pigmentasyonu 10 üzerinden 9. Eğer benim gb açık tenliyseniz sürerken dikkat etmenizde fayda var. Esmerler rahat rahat sürmekte özgür. Ben Real tecniques'in setting fırçasıyla uyguluyorum. fırçayı birkere uygulamanız ürünü yeterince almanıza müsait yumuşacık bir bronzer ayrıca çok kolay dağılıyor ve ugraştırmıyor. İçerisinde hiçbir ışıltı yok. Hoola hem kontür hem bronzer olarak çok yönlü kulanılabilecek bir pudra. Benim en sevdiğim bronzerım deyebilirim. farklı ürün Önerilerinizi bekliyorum

fiyatı :121 TL
Sephora magzalarında bulabilirsiniz





Gmail:baharsevilll@gmail.com
Instagram:bahar svl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...