23 Haziran 2015 Salı

RIMMEL LONDON LASTING FINISH CONCEALER- CORRECTEUR

Rımmel London Lastıng Fınısh Kapatıcı

Herkese merhaba! bugün sizlere, bir süre önce aldığım rimmel london lasting finish kapatıcıyı anlatacağım.  Göz altı kapatıcılarına zafım yok ama her ne hikmetse bir çok kapatıcı
  denememe ragmen işte bu dedirtecek bir ürüne raslamadım.  Dragstore ürünlerde tam anlamıyla tatmin eden bir ürün bulamadım desem daha doğru olur sanırım.
Uygun fiyatlı kapatıcı arayışım son hız devam edecek gb görünüyor.



 Benim rımmel markasına karşı sevgimden (fondötenlerinden dolayı) bu kapatıcısına da bir şans verip almak istedim ve en açık rengi  010 porcelaın aldım. Ben hep kapatıcılarda ve fondötenlerde en açık rengi alıp onun bile koyu gelmesini çok yaşadığım için bununda en açık rengine sarıldım, ama hata etmişim. Porcelaın rengi gerçekten de ismi gb çok açıkkk bir porselen rengi. benim hatamdan kaynaklı bir memnuniyetsizlik sanırım bu. En koyu rengi yada orta renk alınıp, sivilce kapatmakta hemde göz altında kullanılabilinir. Sivilce kapatmak için yapısı çok müsait çok yoğun ve kapatıcılığı yüksek.. Ürünü elinizle almak zorundasınız. Parmak ısısıyla biraz yumuşatıp ancak       uygulayabiliyorsunuz.Göz altlarımda en iyi sonucu parmaklarımla ısıtıp tampon hareketlerle uygulayarak aldım. sivilce kapatmak içinse fırça kullanılabilir.

Uygun fiyatlı güzel bir kapatıcı olsada tam anlamıyla beğendiğimi söyleyemem. Gratis ve Watsons'ta bulabilirsiniz.sanırım fiyatı 15tl civarıydı.Siz ürünü denediniz mi?









Gmail:baharsevilll@gmail.com
ınstagram: bahar svl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...