23 Haziran 2015 Salı

ROCKATEUR Allık!

Herkese Merhaba aldığım günden beri severek kullandığım benefit allığımı sizlere tanıtmak istiyorum. Ambalajından başlarsak, çok şık ve kullanışlı karton bir kutusu var. Allık daha ambalajla gerçekten insanı büyülüyor.


Üzerinde kabartmalı olarak ROCK yazısı ve allığın o muhteşem kokusuna bayılacaksınız. Baktığınızda içinde simler görsenizde yüze uygulandığında sağlıklı ve aydınlık bir görünüm veren ışıltılar halini alıyor. Bu allığı her ne kadar içinden çıkan fırçayla kullanmasamda ilk aldığımda denedim ve içinden çıkan fırçanınsa aynı bitişi sağladığını gördüm. yani başka bir fırçaya ihtiyaç duymaksızın kullanabilirsiniz.





Şu ana kadar kullandığım sürümü ve rengiyle her makyaja yakışacak banko bir allık. Bu allık için içinde pembelik ve şeftalilik barındıran yüzde açık pembe duran bir allık diyebilirim. Pigmentasyonu 10 üzerinden 7 ki bence bir allık için çok yeterli bir düzeyde. Her yönüyle tatmin edici buluyorum. Benefit markasının bir kaç allığını daha denememe rağmen benim favorim rockateur. Eğerki benim gb beyaz tenli veya kumralsanız koleksiyonunuza hiç düşünmeden katmalısınız. çok çok memnun kaldığım nadir allıklardan biri. Günlük kullanıma çok uygun olması ve dogal duruşuyla ben çok memnunum. Deneyipte memnun kalmayan var mı aranızda? merak ediyorum

              Fiyatı:121tl
        Sephora Mağzalarında bulabilirsiniz





        ınstagram:bahar svl
        Gmail: baharsevilll@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...