10 Ekim 2015 Cumartesi

Nıvea BB Clean Güzelleştiren & Bakım Yapan Temizleme Suyu



Merhabalar!

Güzelleştiren ve bakım yapan temizleme suyu denince hepimize tabiki çok cazip geliyor. Bu tür makyaj temizleme sularını kullanıyorsanız, makyaj yapmayıda seviyor yani
 güzelliğinize güzellik katmaktan hoşlanıyorsunuz demektir.
Tabiki bende bir kozmetik aşk'ı yaşayan ve bakım ürünlerine bayılan biri olarak, 
bu başlık adı altında satışa sunulan Nıvea'nın makyaj temizleme suyunu büyük beklentilerle aldım ve kullanmaya başladım. Ürünü daha iyi tanımak ve değerlendirmek adınada bir parmak değilde.. bitmeye yüz tutana kadarda şans verdim.


Kısaca üründen bahsedecek olursam 200ml ürün içeren ve provitamin B5 içeren formülüyle tek adımda temizlemeyi vaad ediyor. Arındırıyor, temizliyor, cilt kusurlarını azaltıyor, nemlendiriyor ve cildi makyaja hazırlıyor. Valla yazarken bile şiştim:)
Mucize bir ürün gibi geldi bu özellikleri okuduğumda. Fakat kesinlikle memnun kalmadım.
 Bikere göz makyajı temizlemek benim adıma imkansız, cayır cayır yakıyor gözlerimi. Yüzümde ise her defasında kızarık olan bölgelerimi, her sildiğimde dahada kızarttı ve hafif bir yanma hissi bıraktı. Bırakın vaadlerini yapmayı, yüzümü bile temizleyemedim.

Pek ürün atma taraftarı olmadığımdan kaynaklı bir çok kez şans vererek bitirmeye çalışıyorum ve allahtan dibini gördüm diyebilirim. Peki nasıl bitirdiğimi sorarsanız, boynuma sürdüğüm fondöteni silmek için kullanıyorum. Yüzüme ve gözlerime asla sürmüyorum. Sizde benim gibi hassas bir cilde sahipseniz bu ürünü denemenizi tavsiye etmiyorum.
 Ayrıca fiyat bakımından da benim için sınıfta kalan bir ürün.

watsons, gratis, rossmann.. magzalarında bulabilirsiniz
fiyatı 13tl

2 yorum:

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...