29 Ekim 2015 Perşembe

Eylül | Ekim Kozmetik Alışverişi

Son Zamanlardaki Kozmetik alışverişi #1


Herkese Merhaba!

Bu başlık adı altında ilk yazım ve bir kaç parçanın ufak tefek, ilk izlenimleriyle birlikte bu iki aylık alışverişimden bahsetmek istiyorum. İçlerinde unuttuklarım olabilir, fakat mutlaka Instagram kanalıyla paylaşmışımdır veya sonrasında paylaşırım.
 İki ay içerisinde parça parça yapılan alışverişimin tamamını bir yazıda toparlamak istedim.
Bilmiyorum bu tür yazılar hoşunuza gidiyor mu? 
Benimle yorum olarak paylaşırsanız çok memnun olurum:)

Lafı fazla uzatmadan bakalım neler almışım..
The body shop' dan aldığım ilk body body butter
Vırgın Mojıto
Bir avm gezintim sırasında tesadüfen görüp aldım muhteşem bir kokusu var.
22,9 tl


 

Bayram indiriminde aldıklarım diyebilirim bu üçlüye..
Maskara bitmek üzere, gosh kalem ise yarıya indi bile,
essence kapatıcı ise umduğumdan daha başarılı.
Üç ürünüde kullandım bu resimde
Gosh maskara 13
Gosh kalem far 17,5
Essence kapatıcı 9,25


Yine öylesine gezerken alınmış rımmel london'ın yeni çıkarttığı seriden 45 numara
bayılmadığımı söyleyebilirim
10 tl civarı


Son H&M alışverişim olan iki partide alınmış ürünler..
Fırçaların performansını ayrıca konuşuruz
hepsi 19.9 civarı



Flormar kalemler 3-5 tl 
siyah oje hariç hepsi 2,5 tl


Bir etkinlik için gittiğim Ankamall AVM de kalan zamanda
gezinirken alınanlar
Kalem rujlar 13,9 civarı
ojeler 3-4 tl

Pastelin bu rujuna aşığım ve ayrıca yazıcam bloga,
wetn weld rujlarının hepsini seviyorum nerdeyse,
loreal ruj ise severek kullandığım nude bir ruj.
blogumda yapacağım çekiliş için almıştım ( ürün biriktirmece)
nıvea deodorantları seviyorum daha öncede kullanmıştım ve memnunum.

wetn weld rujlar 9.9 tl
pastel ruj 10 tl civarı
loreal ruj 35 tl civarı
 deodorant 10 tl civarı

son alınanlardan 10 tl gb bir fiyatı var
genel itibariyle sevdim denebilir
rujlara hafif pembelik ve parlaklık katmak adına kullanıcağım,
yaz aylarına daha uygun

note markasına son zamanlarda merak saldığım doğru
aldığım allık 01 rengi ve 15 tl
ojeler pino parfümeriden 3 al 2 öde 5.80tl

Gratis önünden geçerken alınmış bir Gosh forever kalem far 06 plum rengi
17,5 tl
Mac mıneralıze skınfınıs natural pudra 
89 tl






renlon makaron  rengi indirimden 20 tl cvarı
note kapatıcı indirimden 15 tl

Benim son iki aylık dönemde aldıklarım böyleydi
Sizler neler aldınız? 
Benim aldıklarımdan alıp memnun kaldıklarınız var mı?
Lütfen benimle yorum olarak paylaşın..


Sevgilerimle..


5 yorum:

  1. Blogumda bir çekilişim var canım 2 kişiye essence ürünlerinin de içinde bulunduğu makyaj çantası hediye ediyorum Beklerim
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/beyazbegonvil-ve-essence-ile-2-kisiye.html

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel ^.^ iyi günlerde kullan. h&m bizde açılınca kıyafetten önce fırçalarına bakıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçaları gerçekten muhteşem mutlaka dene:)

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini güle güle kullan bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...