8 Ekim 2015 Perşembe

Mac Fıx Plus



Merhaba!

Bu seferki yazım çok çok övgülere mazhar olan, tahmin
 ediyorumki bütün sosyal mecralarda karşılaştığınız ve 
denemediyseniz, merak uyandıran bir ürün hakkında olacak.
Mac Fıx Plus


Bu ürünü almamdaki en büyük etken tabiki herkesin beğenmesi.
Vazgeçilmez, asla olmazsa olmaz, her daim alınacaklar..vb listelerinde bulunmasıydı.
Bir gün merakıma yenik düşüp bende denemek istedim ve bir mac alışverişim sırasında edindim. Yorumlamaya geçmeden önce üründen biraz bahsedecek olursam
Paketlemesi her Mac ürününde olduğu gibi şık. En azından bu tür ürünler kıyaslaması arasında düşünürsek sağlam ve daha sonrasında da
değerlendirebilinecek bir şişesi var. 
Şişesindeki en sevdiğim şey kapağının kilitlenebilir bir sisteminin olması. Böylece çantanızda sıvı bir ürünü, güvenle taşınmasına olanak sağlıyor.
İçerisinde 100 ml sıvı bulanan mac fix plus makyaj sabitleyici
ve makyaj öncesi yüzünüzü makyaja hazırlıyor. Bununla birlikte bir çok şekilde de değerlendiriliyor. Özellikle glıtter kullananlar ve kullanılan farın daha metalik hale getirilmesi adına fırçalarını fix plusla ıslatıp o şekilde uyguluyor.
Gerçi ben pek o yöntemide sevmiyorum çünkü bir müddet sonra glitterın çatlamasını sağlayabiliyor. Bir başka kullanılan alan ise sünger ıslatmak ve fondöteni o şekilde yüze tanpon hareketlerle yedirmek. Benim için bu yöntemde tartışma konusu.
Asıl işi ise makyaj sabitlemek..



Beni tanıyanlar ve takip edenler Mac markasına düşkünlüğümü bilir ve
bir çok ürününü çok beğenerek kullanıyorum.
 Fakat fix plus'ın neden bu kadar övüldüğünü 
bir türlü anlamış değilim.

Bende hiçbir etkisi olmadı diyebilirim. Sadece makyaja başlarken 
kokusundan kaynaklı beni ferahlatan bir sıvı. Evet nem verdiği bir gerçek ama yeterli bir nem vermesi tabiki yok, eee o kadarda olsun ama degil mi?
 Ben makyajı sabitlediğini düşünmüyorum çünkü böyle bir etkisini görmedim.
Makyajdan önce kullanılabilir fakat ben zaten makyajdan önce nemlendirici kulllanıyorum
birde ne gerek varki fix plus'a. Uzun lafın kısası benim için fix plus sınıfta kaldı.
Bir daha almam.
Kendiniz evinizde fix plusınızı kendiniz yapın diyor hepinizi öpüyorum


Mac mağzalarında bulabilirsiniz
fiyatı: 64 tl


Sevgilerimle..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...