22 Temmuz 2015 Çarşamba

The Balm | Smoke Eye Palet

 

Smoke Balm Palet

Merhaba!

Bugün blogumda yorumlamak istediğim the balm smoke eye palet
Paketlemesi karton ve mıknatıslı bir kapağı var. Paketleme görüntüsü her the balm paletinde olduğu gb çok şeker. Toplamda 10.2 gr ürün bulunuyor içerisinde.






Bir çok bloggerdan duyduğunuza eminim the balm ürünlerini. Bi an yazmasam mı acaba, diye düşünmedim deyil. Amacım, hem sizlere kullandığım ürünler hakkında doğru yorumu yapabilmek ve kendimede bir arşiv oluşturmak adına yazmam gerektiğine karar verdim. Neyse ürüne dönecek olursak. Paleti bir indirimde 20/25 tl civarı bir fiyata aldım.

Ben makyaj çantamda fazla ürün taşımayı, birde kendime onları ağırlık yapmayı tercih etmiyorum. Hem kendim hemde kızım için temel ürünler çantamda olunca bihayli taşımam gereken şeyler oluyo. .


Makyaj çantamın içine acil durum ürünleri koyduğum için bu paletde onlardan biri. Farların yumuşaklığı muhteşem. Pigmentasyonları çok iyi. Makyaja ilginiz varsa ve sizi hiç ugraştırmayacak farlar arıyorsanız kesinlikle the balm farlarını denemelisiniz.

Paletin içerisinde sarı alt tonlu ışıltılı bir şampanya rengi, mat bir taupe rengi ve herne kadar palette ışıltılı dursada uygulamada o ışıltısı kaybolan, siyah renk var. Benim bu farları nasıl kullandığıma gelecek olursak;



Sarı alt tonlu şampaya rengini, göz kapağımın kris bölgesine gelecek kadarına uyguluyorum. ayrıca kaş altlarımı ve göz pınarlarımı aydınlatmakta kullanıyorum. Sarı alt tonlu olduğu için aydınlatıcı olarak kullanmaya bayıldığım farlardan biri.
taupe rengini, göz pınarlarıma fazla yaklaşmadan tüm göz kağıma uyguluyorum. Bu far kontürlemede ve kaş doldurmada da kullanılabilir.

siyah (koyu füme de denebilir) rengini gözümün en dış köşesine gölge yapmakta kullanıyorum. Böylece gözlerime derinlikte katmış oluyorum.

Genel olarak aldığınıza pişman olmayacağınızı düşündüğüm bir palet. Bu paleti yanınıza aldığınızda aydınlatıcı, kaş farı (rengi uyuyorsa tabiki)ve kontür pudrası almanıza gerek kalmıyor.
Fiyatına göre performansı yüksek bir ürün. Gönül rahatlıyla deneyin derim





Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...