17 Temmuz 2015 Cuma

Lancome Hypnose Drama Maskara



Herkese Merhaba!

Son bir haftadır yazı yazmak istediğim halde yazamadım. Bu sıcakta hastalandım ve felaket bir gribal enfeksiyon geçiriyorum. İlaçlar, iğneler derken ancak toparladım. Bu gün blogumda yıllardır severek kullandığım bir maskarayı yorumlamak istedim.



Bu maskarayla 2008/2009 yılları gibi tanıştım. İlk tanıştığım yıllarda aşık olmuştum ve elimden düşmeyen bir maskaraydı. Zannediyorum o sene 5-6 tane bitirmişimdir. Zamanla bu sayı düştü tabiki, fiyatı fazla gelmeye başlamıştı ve ortalama 2/3 ayda bir tane bitirdiğimi düşünürsek pahalıydı.

Yıllardır severek kullandığım, olmayan kirpiklerimi bile var eden bir maskara. Benim kirpiklerim uzun ve gür degil hatta seyrek, birde uçları sarı ki hiç mi hiç belli degil maskarasız. Bu yüzden benim için maskara gerçekten çok önemli.
 



Paketlemesi şık, rahat kullanılanılabilen bir fırçaya sahip. İçerisinde 6.5 ml ürün var. Bu maskara ilk açtığınızda muhteşem ama kurumaya çok meyilli. Kirpiklere dolgunluk ve uzunluk katması mükemmel. Kirpikleri yapıştırma egilimi çok fazla. İlk açtığınızda bu durum fazla olmasada 1/2  hafta sonunda kirpiklerinize sürerken kontrollü olmalısınız. Fazla sürdüğünüzde topaklaşma yapabiliyo. Ben tek tek duran örümcek bacakları gibi görünen kirpiklerden hoşlanmadığım için bu maskaranın kirpiklerimi yapıştırma eğilimi beni fazla etkilemiyor.

Bu maskaranın en sevmediğim özelliği her ne kadar kurumaması için dikkat etsenizde, çabuk kuruması. İçinde ürün olsa bile maskara kuruyabiliyor. Maskaralarımı temizleme yöntemiyle bu kuruma sorununu azda olsa erteyebiliyorum.

Maskaralarınızı temizlemeyi ihmal etmezseniz ve bunu 15 günde bir yaparsanız daha fazla kullanacağınızı temin edebilirim. Yönteme gelecek olursak, bir çay tabağının içine çift fazlı makyaj temizleme suyu koyuyorum ve onun içinde maskaranın fırçasına fazla zarar vermeden hareket ettiriyorum. Tabiki ağzı açık duran fırçasını aldığım maskaramıda bir peçeteye sarıyorum. Fırçasını temizledikten sonra bir peçetenin üstünde süzdürüyorum ve makyaj temizleme suyunun etkisi geçene kadar bekletiyorum, takriben 10-15 dk buluyor. Daha sonra maskaramın uç kısmını yani fırçayı çıkarttığımızda ucunda fazla gelen ürünü bıraktığımız kısmı, makyaj temizleme mendiliyle temizliyorum ve fırçasını içine yerleştiyorum. Bu yöntemle maskaralarınızı daha uzun süre kullanabilirsiniz.

Bu küçük bilgiden sonra gelelim tekrar ürünümüze. Ben son aldığımda bu maskarayı ikili paket halinde almıştım ve fiyatı 99tl düşmüştü.


net görmeniz için alt kirpiklerimede uyguladım

fiyatı : 70tl (civarı)
Douglas mağazalarından, online sitelerden, ykm,sevil parfümeri ve boyner'den bulabilirsiniz

Herkese sevgiler..