6 Temmuz 2015 Pazartesi

FLORMAR COLOR EYE SHADOW / 07

FLORMAR NUDE 07 PALET


Herkese Merhaba!

Bugün blogumda yorumlamak istediğim Flormar nude 07 numara palet.
Şık görünüme ve kullanışlı bir paketlemeye sahip olan bu palet tamamen mat 5 renkten oluşuyo ve çok yönlü kullanıma müsait. Paletin içindeki ürün toplamı 9g.




Paletin içinden bir tarafı fırça bir tarafı sünger başlı aplikatör çıkıyor. Bu fırçayı ben iş görür buluyorum. Ünlü olan Urban Decay Basics paletede dupe (benzer) gösterilen bir palet. Gelelim çok yönlü kullanım dediğim kısma. Ben bu paleti o kadar çok şeyde kullanıyorumki o yüzden benim için vazgeçilemez.

İlk olarak söylemem gerekirse muhteşem gölge renkleri olan bir palet. Ben bu paleti kris (gözün katlama bölgesi) yerinde her rengiyle gölge yapmaktan keyif alıyorum.







Paleti, nasıl kullandığımı daha ayrıntılı anlatmak için numaralandırıyorum.
1 numaralı rengi, tamamen göz kapağıma kullanıp kaş altlarıma kadar yayıyorum ve kullanacağım ana renklerin daha rahat karışması için zemin oluşturuyorum. Aydınlatmak isteğim göz pınarlarımda da kullanıyorum. Ayrıca bu farı göz altı kapatıcısını sabitlemede de kullananları duymuştum. Denedim ve işe yarıyor. Dağıtma işlemi özenle yapılırsa gözlerinizin altına aydınlık bir görünüm de bırakıyor.

2 numaralı rengi, kris bölgesine kadar göz kapağımın tamamında kullanıyorum. Bu renk her palette görmediğim muhteşem ara bir renk.




3-4 numaralı rengi, bu farlar benim için banko diyebileceğim renkler. Kris bölgesindeki geçiş rengi olarak kullanıyorum. Yüzümde kontürlemek istediğim yerlerde kullanıyorum.Tamamen mat ve ışıltısız olan bu renkler açık tenliler için başarılı bir kontür rengi. Ayrıca kaşlarımıda bu iki rengi karıştırarak doldurabiliyorum.
5 numaralı rengi, bu farı yaptığım göz makyajının en dış kısmına gözlerime dahada derinlik vermesi için kullanıyorum. Bu renkle kaş doldurması ve kontürleme işlemide yapılabilir. 

Renklerin tamamının pigmentasyonu iyi. Dökülme sorunu pek yaşamadım. Özellikle yeni makyaja başlayanlar için biçilmiş kaftan. Hem farlar güzel, hem fiyatı ucuz denebilir. Daha ne olsun!
Benim genel olarak başarılı bulduğum güzel bir palet, koleksiyonunuza katmaktan memnun kalacağınızı düşüyorum


Flormar mağzalarında ve online sitesinden bulabilirsiniz
fiyatı: 21.90

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...