5 Temmuz 2015 Pazar

KRYOLAN TRANSPARAN PUDRA


Herkese Merhaba!

Bugün blogumda bahsetmet istediğim yıllardır severek kullandığım kryolan tarsparan pudra. Kryolan markası tv makyajı,porselen makyaj.. gb sıfatlarla ün salmış bir marka. Sektöründe lider markalardan olduğu kesin. Benim bu markayla tanışmam 6 sene önce olmuştu. Kullandığım bütün ürünlerine aşığım diyebilirim.




Kuru ciltli biri olarak pudra kullanmayı fazla önemsemeyen biri oldum ama her zaman makyaj koleksiyonumda pudra ve çeşitleri olmuştur.
Gelelim ürüne! 20 g olan transparan pudra çok bereketli hergün kullansanızda bir kaç sene kullanabileceğiniz bir ürün. Ciltde mükemmel oturan makyajı naturel şekilde bitmesini sağlayan kesinlikle maske gibi durmayan bir pudra.
 Adı üstünde transparan olduğu için ciltde renk vermiyo.




Yıllardır kullandığım bu pudra benim bütün bekletilerimi karşılayo diyebilirim. Cildimle muhteşem bütünleşiyo. Kesinlile pudra pudra bir bitişi yok. Yüzümde pürüzsüz ve kadifemsi bir his bırakıyo. En önemliside makyajımı sabitleyip parlamayı önlüyo.
Kullanacak arkadaşların memnun kalacağını düşünüyorum.
Ben ürünü sadece burun ve çene bölgemde kullandığım için ve aralarda başka ürünler denediğim için uzun süre daha benimle kalacak gb görünüyo. Sanırım ben bu pudrayı alalı 4 sene oluyor, kontrol ettiğimde kokusunda, dokusunda ve işlevselliğinde kesinlikle bir değişim söz konusu değil. Ben zaten toz ürünlerin 3-5 senede bozulabileceklerine inanmıyorum.

Gelelim ürünün negatif kısmına. Olağanüstü kötü plastik bir ambalajı var ve yazıları çok çabuk siliniyo. Kryolan mağzasından kendim almış olmasam sahte zannederdim. Elinizden düştüğü an çatlama, kırılma olasılıgı büyük. Koruma bandını çıkarttığınızda ürün sallandığı an kendi içinde dökülmeye başlıyo ve kapağı açtıgınızda pufffff. Seyahate götürürken iki kere düşünülmeli. Çantada taşınma konusu imkansız gibi

Kryolan mağzalarından ve online sitesinden bulabilirsiniz
fiyatı :63 tl




Gmail: baharsevilll@gmail.com
Instagram: bahar svl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...