3 Temmuz 2015 Cuma

MAC BROW SET / RENKLİ KAŞ MASKARASI


Merhaba!
Bugün bloguma konuk olan Mac Brow Set. Ben bu kaş maskarası ile bir mac alışverişim sırasında tesadüfen tanıştım . Mac markasının bir çok ürününü deneyip memnun kaldığım için merak ettiğim ürünü, hakkında bir bilgim yoksa bile uygulattıktan sonra almaktan çekinmiyorum. Pekte içimi acıtan keşke almasaydım dediğim bir üründe olmadı şimdiye kadar.
Yeterki renk konusuna dikkat edin özellikle ten grubuysa.






Ambalaj konusunda söylenecek fazla bir şey yok. Klasik maskara ambalajlarına benziyo bir özelliği yok gibi bence.İçerisindeki ürün 8g ve inanın bu maskara bitmiyo:) mac muaları 6 ay diyolar ama 6 ayda bitmesi bana imkansız gibi geldi.




Benim kaşlarım genel olarak çok seyrek değil. Bu yüzden kaş kalemi kullandığımda elim bazen ayarını kaçırabiliyo. Sert çizgiler yapabiliyorum ve bunuda dağıtması çok zor oluyo. Bu ürünle tanışmadan önce benim için en iyi şey fardı ve uzun 
yıllar kaşlarımı doldurmak istediğimde farla doldurdum seyrek yerlerini. Kalem yada far, fark etmez
daha sonra birde sabitleyici seffaf maskara uygulamak gerektiriyo. Bu ürün ise çok pratik. Bir iki hamle yap ve bitti.



Mac brow sette benim rengim A15. Kendi saç renginize göre belirlenen bir renk. Bildiğim kadarıylada renk skalası geniş. Kendinize uyan rengi kesinlikle bulabilirsiniz. 
Çok seyrek ve yaygın kaşlara tavsiye edebileceğim bir ürün değil. Mutlaka uygulama yaptırın derim.


bu fırçayla üzerinden mutlaka geçiyorum ücretsiz alabilirsiniz

Fırçayı çıkarttıktan sonra uç kısmındaki ürünü mutlaka bırakmanız gerekiyo yoksa çamura çevirme ihtimali yüksek. Ben kaşlarıma uygulamayı yaptıktan sonra temiz bir kaş fırçasıyla dağıtıyorum ve daha doğal bir görüntü olduğunu düşünüyorum.
Bugüne kadar bende akma, bulaşma, dağılma gb bir sorun yaşatmadı.
 Çok severek kullandığım bir kaş maskarası



fiyatı :60tl





Gmail: baharsevilll@gmail.com
Instagram: bahar svl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...