2 Temmuz 2015 Perşembe

TOO FACED CHOCOLATE BAR PALET



Herkese Merhaba!
Bugün, hakkında konuşula konuşula bitirilemeyen, bir çok blogger ve vloggerların öve öve bitiremediği Too Faced Chocolate Bar paleti konuşalım.










Önce paletin ambalajından bahsedecek olursam, Naked 2 ve Naked 3 paletlerindeki gb teneke formda. Tamam, şekli mükemmel ama ben daha dayanıklı bir ambalaj olmasını ve naked'lardaki gibi kapatıldığında o tıkk sesini duymak isterdim. Paketi mıknatıslı ve
tam kapandığını düşünmüyorum. Baktığınızda çok yüksek albenisi olan bir palet.
Farların isimleri bir plastik kağıt üzerine yazılmış. Attığınızda ne renk kullandığınızı bilemezsiniz. Paletin içinde farların isimlerinin yazılacağı alan olamasına rağmen neden
 yazmazlar onuda anlamam!




Paletteki farlar çikolata özleri kullanılarak üretilmiş. Tam çikolata gibi kokuyo diyemem ama çikolatalı puding gibi kokuyo.
Genel olarak paletin içerisindeki tüm farlar kullanımı kolay herkezin kullanabileceği kahve tonlarının yoğun olduğu bir palet. İçerisinde farların iki katı büyüklüğünde bir aydınlatıcı ve mat krem rengi var. Bu renklerin daha büyük olması, daha çok kulllanım alanı olduğunu düşünürsek,
çokta doğru bir karar olmuş bence.

Renkli kozmetikde kullandığım allığın veya farın kokulu olup olmaması beni çok çok etkileyen bir durum olmasada bu paleti açtığımda, burnuma gelen kokusu kullandıkca hoşuma gitmeye başladı. Mükemmel düşünülmüş.

Farların hepsi başarılı, pigmentasyonları iyi diyemem. İyi olanda var aralarında kötü olanda. Bence gereksiz bir kaç renkde var. 6'sı mat, 10'u ışıltılı toplamda 16 renk içeren bir palet için bir kaç rengin başarısız olması çokta sorun olmasa gerek..

Renklere bakalım




 
Göz kapağınızda da aynı renkleri alabiliyorsunuz
(baz kullanmayı atlamayın)





  Benim almama sebep olan kahve ve bronz renkleri ise çok başarılı. Genel olarak ışıltılı renklerin matlara göre daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. 

Aydınlatıcısı tam kararında her makyaja ve günlük kullanıma uygun. İçerisinde çok çok hafif bence bir pembelik var ama uygulandığında asla kötü durmuyo ve belli olmuyor. Mat krem rengini ise çok başarılı bulmadım ancak baz kullanarak iki katta istediğim sonucu alabiliyorum.

Farların yapısı yumuşak ama bu yumuşaklıkdan kaynaklı tozutma yapıolar. Cilt makjımı sonradan yaptığım için beni çokda etkilemiyo bu durum. Hemen hemen her paletteki farlarda bu sorun var. Loracda da yaşıyorum aynı tozutmayı nakedda da.
Benim genel olarak severek kullandığım güzel bir palet.
Peki siz neler düşünüyorsunuz?

Sephora magzalarına sınırlı sayıda gelen bu palet
fiyatı :120 tl





Gmail: baharsevilll@gmail.com
Instagram: bahar svl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...