26 Ekim 2015 Pazartesi

L'OREAL Lumi Magique foundation | Fondoten İncelemesi



Merhaba!

 Bugün başlıktan'da anlıcağınız gibi L'oreal Lumi Megique fondöteni blogumda anlatmak istedim.
Uzun zaman önce aldım ve bir türlü paylaşmaya bile fırsat bulamadım.
Bir çok blogger arkadaşım bu ürünü tanıtmış olsada yazısını yazıp arşivlemeye karar verdim.
 
Cam bir şişe içerisinde olması biliyorsunuz her zaman gönlümü feth eden bir özellik çünkü zamanla etkileşime giren bu ürünlerin cam şişe içerisinde muhafaza edilmesi her zaman tercihim olmuştur. Ayrıca ne kadar ürün almak isterseniz o kadar ürün almaya imkan tanıyan bir pompaya sahip. Rahatlıkla, ağırlığını göz önünde bulundurursanız çantada taşınabilir.


Baştada dediğim gibi uzun zaman deneğimlemeye fırsatım oldu ve tamamen kuru ciltlere uygun bir fondoten olduğunu düşünüyorum. Biliyorsunuz cildim kupkuru ve her kuru ciltlere göre olan fondoten bende istediğim gibi durmuyor ve pullanma yapıyor.

L'oreal Lumi Megique fondöten'de ne yapısında, nede duruşunda bir sıkıntı yaşamadım. Gün içinde yüzümde 5-6 saatte kadar dayandı. Tamamen ıslak bitişli, parlamaya müsait,
karma ve yağlı ciltlerin uzak durması gereken bir fondoten. Tercih edenler ise mutlaka pudralarını yanında taşısınlar derim.
İnce bir yapısı olup orta kapatıcılık sağlıyor.


 Bendeki K1 rose pearl rengi. Adından da anlaşıldığı gibi pembe alt tonlu kişilere daha yakışacağını düşündüğüm bir renk. İnternet üzerinden aldığım için beni resimdeki renkler yanılttı. İçerisinde hafif somonumsu ve pembemsi bir renk barındırıyor. Buna rağmen az kullanımda asla sırıtmasada,
 sarı alt tonlu bir kapatıcı ile dengeliyorum.
Kuru ciltli olanlar gönül rahatlığı ile kullanabilirler

1,5 pompa kullanğım hali

Fiyatı: 35-40 tl civarı


Sevgilerimle..

9 yorum:

  1. denemeyi çok istiyorum ama karma ciltliyim pas geçeceğim mecburen .-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle pas geç o zaman:) hatta ben sana bir hafta kullanımlık gndriyim dene:D

      Sil
  2. Benim yağlı cildim bile çok sevdi bunu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik bir okyanus gibi.. kimin neyi seveceği belli olmuyor tabiki:) rımmel markasının kuru ciltlere göre olan fondotenini kullanan yaglı cilde sahip bir çok arkadaşım var. onuda blogda yazıcam yakın zamanda.. kişinin beklentisine ve istegine bağlı birazda aslında, birde ürüne dogru işlemleri yapmasıylada alakalı gibi..

      Sil
    2. Bu aralar biraz ıslak ve canlı görünüm sevdiğimdendir. Shiseido'nun bb kremiyle aşk yaşadım mesela, ki yağlı cilt bb krem aynı cümle içinde bile geçmemeli :))

      Sil
  3. Ben sarı alt tonun en açık rengini bir türlü bulamıyorum malesef, bir tık koyusunu dayanamayıp almıştım ama o da oksitlenmeyle beraber iyice koyulaşmıştı.. Ama kuru ciltli olduğum için bayılmıştım yapısına, keşke sarı alt tonun en açığını bulabilsem.. kim bilir belki bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten bulunması zor. bende bakmıştım ve bulamamıştım, daha sonra bu rengi görüp sanırım olur diyip almıştım. Görürsen banada haber ver:)

      Sil
  4. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. beyazlimon.blogspot.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :) keyifle bakıcam blogunuza

      Sil

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...