12 Ağustos 2015 Çarşamba

Özlem Mekik ile Günümüz Lezzetleri Kitap Lansmanında Buluştuk


8 Ağustos Cumartesi günü Özlem Mekik ile Günümüz Lezzetleri kitap lansmanında Ankaralı Bloggerlar olarak, bizlere mükemmel lezzetleri tadım imkanı sunan Trilye Restauranda buluştuk.
Tarçın Events (fatma hanım) Sibel Erzincan ve Tolunay Ersoy'un organizasyonuyla yapılan bu etkinlikte bulunmaktan çok keyif aldım.




Bizi bir araya getiren Günümüz Lezzetleri kitabı yazarı Özlem hanımdan bahsetmek istiyorum. Tanımaktan çok mutlu olduğum samimi, içtenliğiyle içime işleyen ve yaptığı işe olan inancına ve aşkına hayran kaldığım önemli insanlardan biri. Lansmanda yaptığı konuşmayla kendini tanıtarak hayat hikayesini özetleyen Özlem hanım, yapacağımız iş her ne olursa olsun inançla yapılması gerektigine değindi ve dolayısıyla başarının kaçınılmaz olduğunu birkez daha hatırlattı.


Trilye restaurant 'ın ev sahibi olduğu etkinlikte
bizi çok güzel ağırladılar. Bir çok lezzeti bir arada tatmış olduk
Deniz mahsülü börek ve salata
Hamsi ve peynir dolgulu kabak çiçegi tempura
Levrek ızgara

Trileçe Tatlısı (mutlaka deneyin..)



Ankaranın en büyük etkinliği olmasına rağmen
Özlem hanım hepimizle tek tek ilgilendi..


Günümüz Lezzetleri kitabını okudum ve beni şaşırtan kısmını sizlerle paylaşmazsam olmaz.
Kitabın içerisinde 68 tane tarif var ve restaurantlarda yediğimiz, tariflerini ve yapılışlarını çok zor sandığımız yemekleri evde de kolay bir şekilde yapmamıza imkan tanımış. Bu sıralar evde olmamdan kaynaklı bu kitapla çok fazla haşır neşir olacağım gibi geliyor. Bütün tarifleri demek istiyorum.
Kesinlikle her kadının sahip olması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum


selfiesiz olmaz..

Tabiki etkinliği şenlendiren, birbirinden değerli hediyelerle bizi sevindiren sponsorlarımızda vardı. Grup İnoks, Kalecik Un , Pakmaya ve Nefis Gurme hepsine ayrı ayrı teşekkülerimi iletmek istiyorum.



Sevgiyle Kalın..

13 yorum:

  1. Nihayet yüz yüze de tanışma fırsatı bulduğumuz için ayrı bir güzeldi bu etkinlik :) Daha nice etkinliklerde hep beraber olalım, öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bengücüm benim içinde çok keyifliydi seninle tanışmak. İyiki varsın. bende öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  3. Etkinlik çok ama çok güzeldi, katıldığın en başarılı tanıtımdı desem abartmış olmam :)

    yazı çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bunu duymak cok güzel🙏🏻

      Sil
  4. herşey çok keyifliydi..bu vesileyle tanışmış olduk..nice etkinliklere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde öyleydi..kesinlikle nice etkinliklere diyorum bende:)tsk ederim

      Sil
  5. Bir araya gelmek için güzel bir bahane oldu bu etkinlik. Daha bir çok güzel bahaneyle buluşuruz umarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım askım umarım. Zaten gözüm üstünde..:)

      Sil
  6. Çok güzel bir gündü en güzeli sizleri tanımaktı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senide oyle..günümü güzelleştirmiştin tskler

      Sil
  7. Sizi tanımak çok güzeldi, yeniden görüşmek dileğiyle sevgiler...
    http://sibelintarifdefteri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Seni tanımak çooook güzeldiii İyi ki gelmişsin:)

    YanıtlaSil
  9. merhaba bende lansmana katılmıştım ama sizinle tanışamamışız :) ınstagramdan takipteydim bloğunuzuda takibe aldım :) sevgiler
    ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ )

    YanıtlaSil

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...