20 Ağustos 2015 Perşembe

SİGMA E25 | E55 | F40 FIRÇA SETİ


Herkese Merhaba!

Bugün kozmela dan almış olduğum bir fırça setini blogumda yorumlamak istedim. Bu yazının daha fazla gecikmesine gönlüm razı gelmedi çünkü stokda halen varken
geç kalmadan yazmalıyım diye düşündüm.


Sigma Color Pop Brush adlı kit, Sigmanın en meşhur fırcaları olan E25 | E55| F40 fırçalarının içinde olduğu üç fırça var. Sigma fırçaları denemek isteyenler için muhteşem bir tanışma kiti diyebilirim. Sigma fırçalarında göz içinse E, yüz içinse F harfi kullanılıyor.
Ben her zaman fırça fırçadır, hepsi aynı mantığıyla giderken işin öyle olmadığını öğreten fırçalarım oldu. Ayrıca kılları yumuşacık ve beyaz olması beni kendilerine bağladı. Bu fırçaların kullanım ömürlerinin çok olduğunu ve en az 5 sene kullanılabildiğini bir çok yerden okudum ve duydum. İnşallah benim deneyimlerimde de aynı sonuca varırım. Aylardır kullanıyorum ve defalarca yıkadım, asla kıl dökmesiyle karşılaşmadım, yıkandığında kesinlikle leke kalmıyor ve çabuk kuruyan fırçalar olduğunu fark ettim.
Fırçalar aliminyum teneke formda, kalemlik benzeri bir kutu içerisinde geliyor. Ben bu kutuyu atmadım. Seyahatlere giderken mutlaka fırçalarımı içerisine koyup götürüyorum. Böylece hem
formlarını bozmuyor hemde kırılmasına karşı koruyor.
 Fırçaları inceleyecek olursak
E55-EYE SHADING : Far fırçası. Ben bu fırçayı kullandığımda ön yargılarım vardı kendimce. Bi far fırçası ne kadar farklı olabilir! evet fark varmış. Farımı çok daha fazla ürünle almamı sagladığını ve kullandığım farın göz kapağıma daha iyi oturduğunu gördüm.



E25-BLENDING
: Karıştırma fırçası. Gerçekten işini çok iyi yapan bir fırça. Far ne kadar sert yada zor karışabilen bir far olursa olsun etkilemiyor. Ayrıca istediginiz gölge rengini kris bölgesine çok rahat yerleştirebiliyorsunuz sonrası zaten karıştırma ve gözdeki makyajı en güzel gösteren buğlu makyaj yapmak için en önemli fırça diyebilirim



F40-LARGE ANGLED CONTOUR : Benim için en önemli olanı kontör ve allık fırçası. Bu fırca kullandığınız ürün ister krem olsun isterse toz fark etmiyor, denediğim ürünlerin hepsini homojen bir şekilde dağıttı ve muhteşem bir görünüm sağladı. Ben bu fırçayla genelde allık uygulaması yapıyorum. Eskidikce yenisini mutlaka alırım.

kozmela.com'dan alabiliriniz
fiyatı : 116 tl

Sevgiler..


2 yorum:

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...