6 Ağustos 2015 Perşembe

Urban Decay Naked 2 Far Paleti


Merhaba!

Uzun zamandır kullandığım bir paleti yorumlamak istiyorum bugün. Bildiğiniz gibi Urban Decay markası  Türkiyede yoktu ve artık sephoralara geldi, bende geldiği için gönül rahatlıyla artık yazabilirim diye düşünüyorum. Fazla uzatmadan palete geçelim..




Far paletinin pembe altın rengi olması oldukça şık ve sağlam bir teneke diyebileceğimiz metal bir formda. Paleti kapatırken çıt sesi paletin kapandığına dair içimi rahatlatıyor.


Her bir far 1.3 g ve toplamda 12 g far bulunuyor. Paketlemesi seyahat için uygun ve içerisindeki ayna makyajınızı rahatça yapmak için yeterli. Ayrıca paletin içerisindeki fırça işini çok iyi yapıyor.

Paletin içerisinde kullandığınız farların isimlerinin yazması benim çok sevdiğim bir özellik, ne kullandığınızı hangi farı daha çok beğendiğinizi biliyorsunuz böylece. Paletteki renkler günlük kullanıma uygun, soğuk alt tonlu ağırlık bronz|kahve renkler.

Farlar yumuşak ve renk vermeleri oldukça başarılı. Tek katta istediğiniz rengi alabiliyorsunuz. Farların yumuşaklığından kaynaklı tozutma yaşayabiliyorum ama naked paletten bir tık daha fazla tozuttuğunu düşünüyorum

Paleti aldığınızda yanında ek olarak primer potion çıkıyor. Her çeşidinden bir kaç kullanımlık deneme boyları ve dört adet. Fikir oluşturması açısından kullanılabilir.

Sephora mağzalarından bulabilirsiniz
fiyatı :170 tl civarı

Sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...