11 Ağustos 2015 Salı

Urban Decay Naked || Far Paleti İncelemesi


Herkese Merhaba!

İlk aldığım Urban Decay far paletim Naked. Ben Amerikadan getirtmiştim ve uzun sürede kullandım. Artık Sephora magzalarında da satışa sunulmuş durumda. Fiyatı 170 tl civarı. Paketlemesi çok şık ve kadife görünümlü. Bu özelliğinin tek kötü yanı çabuk tozlanması. Palet, the balm paletler gibi mıknatıslı şekilde kapanıyor. İçerisinde 12 farklı renk bulunuyor ve her bir far 1.3 gr yani bu paleti aldığınızda uzun zaman kesinlikle sizinle.






Hemen hemen her paletin içerisinde olduğu gb bir fırçası var. Yanlız farkı içerisindeki fırçanında güzelliği. Tabiki özel bir karıştırma|far fırçası gibi olmasada kesinlikle işini yapıyor diyebilirim.
Benim günlük hayatımda sıkça kullandığım sıcak alt tonlu renklere hakim. Gördüğünüz gibi metalik ve ışıltılı renklerin hakim olduğu palette iki tane mat renk var. Tek tek farları açıklamak ve üzerinde yazmak istemiyorum çünkü gereksizce yazıyı uzatacağını düşünüyorum. Renkleri yakından görecek olursak





Farların pigmentasyonu çok iyi ve ilk sürüşte istediğiniz rengi göz kapaklarınızda alabiliyorsunuz. Tozutma yapıyorlar ama beni rahatsız etmiyor. Her zaman dediğim gibi, ten makyajınızı sona bırakırsanız sorun olmicaktır.





Sizde doğal ama ışıltılı tonlardan hoşlanıyorsanız bu palete şans verebilirsiniz. Sıkça kullandığım ve ben bu paletten sıkılmam diyebileceğim nadir paletlerimden. Yapılarıyla, renkleriyle ve kalıcılıklarıyla gönül rahatlıyla tavsiye ederim.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...