7 Ağustos 2015 Cuma

Essence quattro eyeshadow 16 | Far paleti incelemesi


 Merhaba!
Bugün blogumda yorumlamak istediğim bu küçük palet benim en kıymetlilerimden. Essence markasının far kalitesini bir çoğumuz biliyoruz. Bilenler bilmeyenlere söylesin :)





Benim bir kaç günlük seyahatlerde bütün beklentimi karşılayan kullanışlı, boyut olarak fazla yer kaplamayan pigmentasyonu yüksek bir far paleti.  Farlar yumuşak ve koyu kahve hariç üçüde ışıltılı.

Özellikle makyaj yaparken maddi olarak fazlada cebime zarar vermesin, dediğinizde kesinlikle alınması gereken makul fiyatlı ve bir o kadar performansı yüksek bir palet.

Ben paletteki her renkle makyaj yaptım ve çok memnun kaldım. Bir çok pahalı, elimde palet olmasına rağmen essence bu quadrolarını kesinlikle her  rengini olmasada, kahve|bronz ağırlıklı paletlerini mutlaka almayı planlıyorum.
Alan herkesinde pişman olmacağı düşüncesindeyim.

Neden kahve|bronz derseniz, denediğim bir çok paletinde renkli renkler bir tık daha başarısız diyebilirim. Yanlız bu demek deyilki kötü! asla değil günlük makyajlarımızda pigment gibi farlar kullanmıyoruz bir çoğumuz:)
Daha fazla uzatmadan palete geçelim. Essence quattro eyeshadow | down to earth 16 numara bendeki. Paletteki renklerin isimlerini bilmediğim için numaralandırıp devam etmek istiyorum.



1 numara
Tüm göz kapağımda baz rengi olarak kullandığım oldu. Ayrıca kaş altlarını ve göz pınarlarını aydınlatabilirsiniz ki ben kesinlikle kaş altlarımda kullanıyorum ve aydınlatıcı olarakta denedim başarılıydı.
2 numara Göz kapağımın tamamına kullandım. Hoş bir gölge rengi ve sadece dış köşelerde de kullanılabilir.
3 numara Ben göz kapağımda dış köşelere derinlik katmak için kullandım.
4 numara Hepsinden daha başarısız bulduğum bir far. Tüm göz kapağımda kris bölgesine kadar kullandım ve günlük olarak idare eder:)

Gratis ve Rossmann mağzalarında bulabilirsiniz
Fiyatı: 11 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...